Původní sklářské práce spojené s renovacemi obrazovek byly v polovině devadesátých let rozšířeny o výrobu užitkového a dekoračního skla z vysoce kvalitní a teplu odolné skloviny Simax pro potřeby skláren Kavalier Sázava.
Kvůli celosvětové krizi ukončila v roce 2008 společnost Kavalier spolupráci se všemi externími sklářskými dílnami. Zaměřili jsme se proto na dříve okrajovou produkci ručně foukaných lahví, štamprlí a drobného užitkového skla.
V prosinci roku 2015 byl ukončen provoz naší sklářské dílny.
Po ukončení výrobní spolupráce se sklárnami Kavalier Sázava v roce 2008 jsme rozšířili sortiment našich vlastních ručně foukaných výrobků také o průmyslově lisované sklo velkých tuzemských i zahraničních skláren. Lisované sklo nemá tak rovnoměrnou strukturu skla, kvalitu povrchu a lesk jako ručně foukané výrobky. Jeho výhodou je však nižší cena.
V roce 2003 jsme rozšířili naše služby o pískování skla firemními logotypy, texty a motivy pro svatby, narozeniny a jiná výročí nebo události.
Pískování je prováděno pomocí šablon vyřezávaných do folie řezacím plotrem nebo osvitem speciální UV folie, která se vzhledem k vyšší ceně používá jen na pískování jemných detailů nebo pískování fotografií převáděných do rastrového obrázku. Po rozšíření pískovací dílny jsme schopni pískovat i měnší tabulová skla do dvěří a oken do rozměru 100 x 60 cm.
Tyto služby nabízíme jak ve velkých sériích pro firmy, tak jednotlivě pro běžné koncové uživatele.
Postup objednávky :
Pokud máte zájem o dodávku jiného typu sklenic nebo lahví, neváhejte nám zaslat váš požadavek. Pokusíme vyhledat odpovídající zboží a zašleme vám naši nabídku.
Pískujeme nejen na námi prodávané sklo ale i na sklo, které si sami dodáte !
Způsoby platby :
Způsob dopravy :
Ceny přepravy a balného platné k 1.3.2024 v Kč s DPH. Změna cen vyhrazena podle aktuálních změn cen přepravce.
PPL
Zásilkovna
Při zasílání podkladů pro pískování je ideální zaslání loga nebo motivu v křivkách. Nejlépe v souborech typu .cdr (do verze Corel Draw X7), .eps, .ai, .pdf.
Pokud nemáte tuto možnost, zašlete obrázek ve formátu .jpg, .png nebo .gif a pokusíme se váš motiv upravit, aby jej bylo možné vypískovat.
Klasické fotografie pro pískování zasílejte v co nejlepším rozlišení.
U námi prodávaných skleněných výrobků dohlížíme na splnění obvyklých standardů evropských výrobců skla.
U ručně foukaného skla naší výroby dodržujeme vzhledové parametry vyšší než standardní.
U lisovaného skla pak při prodeji dodržujeme evropské standardy i přesto, že někteří velkoobchodní dealeři výrobců skla odmítají tyto standardy akceptovat a dodržovat. Pokud některé zboží tyto standardy neplní, viditelně jej označíme jako 2.jakost a nabízíme je k prodeji se slevou.
Standard kvality SPK01 V/2016 - Vzhledové vady, výběr
Podmínky uplatnění reklamace námi dodaného zboží jsou popsány v sekci Obchodní podmínkyv článku 6. - PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ.
Při reklamaci je kupující povinen věrohodně doložit prodávajícímu nákup zboží a přesný popis vady.
Pro oznámení vady můžete rovněž využít následující formulář a po vyplnění jej zaslat spolu se zbožím nebo elektronicky na náš e-mail reton@reton.cz:
OBCHODNÍ PODMÍNKY
obchodní společnosti : RETON, spol. s r.o.
se sídlem : Televizní 2613, 756 61 Rožnov pod Radhoštěm
identifikační číslo: 47671246
zapsané v obchodním rejstříku vedeném u KOS v Ostravě, oddíl C, vložka 5231
pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.reton.cz
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti RETON, spol. s r.o., se sídlem Televizní 2163, 756 61 Rožnov pod Radhoštěm, identifikační číslo: 47671246, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u KOS v Ostravě, oddíl C, vložka 5231 (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst.1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.reton.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
1.2. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v
úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či
osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské
činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní
smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před
ustanoveními obchodních podmínek.
1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní
smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v
českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
1.5. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat.
Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu
účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
2. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
2.1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu
je informativního charakteru a prodávající není povinen
uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732
odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
2.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně
uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně
z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží
zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve
webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost
prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných
podmínek.
2.3. Postup objednání zboží :
2.3.1. Pro objednání zboží zašle kupující e-mail na adresu prodávajícího
(reton@reton.cz) s vyznačením vybraného názvu a kódu zboží,
požadovaného množství a adresy doručení.
2.3.2. Na základě obdržené objednávky zašle prodávající kupujícímu v
odpovědi e-mailem závaznou nabídku s uvedením dostupnosti, nákladů
na dopravu a balné, celkové ceny objednávky, způsobu platby,
termínu odeslání zboží a případně podmínky zálohové platby v
případě objednávky pískování skla.
Tato nabídka je platná 5 pracovních dní od data jejího odeslání.
2.3.3. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká, pokud kupující
ve lhůtě 5 pracovních dní potvrdí e-mailem tuto závaznou nabídku.
2.3.4. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky
(množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na
dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky
(například písemně či telefonicky).
2.3.5.Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při
uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití
komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením
kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady
na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto
náklady se neliší od základní sazby.
3. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
3.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní
smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
- v hotovosti v provozovně prodávajícího na adrese jeho sídla;
- v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce;
- bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 2602929 / 0300,
vedený u společnosti ČSOB a.s (dále jen „účet
prodávajícího“);
3.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit
prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží
ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále
kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
3.3. Prodávající požaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu
v případě, že je spolu s objednávkou zboží požadováno zároveň
pískování zboží. Podmínky úhrady zálohy budou v tomto případě
uvedeny prodávajícím v závazné nabídce ( bod 2.3.2. ).
Tímto není dotčeno ustanovení čl. 3.6 obchodních podmínek ohledně
povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.
3.4. V případě platby v hotovosti či v případě platby na
dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě
bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 5 dnů od uzavření
kupní smlouvy.
3.5. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat
kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu
platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího
uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na
účet prodávajícího.
3.6. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany
kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 2.3.4),
požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží
kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se
nepoužije.
3.7. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu
nelze vzájemně kombinovat.
3.8. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno
obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně
plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový
doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané
hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající
kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej kupujícímu spolu se
zbožím.
3.9. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit
kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u
správce daně online; v případě technického výpadku pak
nejpozději do 48 hodin.
4. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
4.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837
občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o
dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro
jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé
zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno
s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném
obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej
není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové
nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil
jejich původní obal.
4.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 4.1 obchodních podmínek
či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující
v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského
zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti
(14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem
kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí,
běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení
od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě
uvedené v předchozí větě. Odstoupení od kupní smlouvy
může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny
prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího
reton@reton.cz.
4.3. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 4.2 obchodních
podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být
kupujícím prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od doručení
odstoupení od kupní smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od
kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením
zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být
vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
4.4. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 4.2 obchodních
podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího
do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy
kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající
od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění
poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným
způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím
kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy,
prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky
kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že
zboží prodávajícímu odeslal.
4.5. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn
jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní
ceny.
4.6. V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením
§ 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní
smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní
smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím.
V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez
zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
4.7. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací
smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací
podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy
kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku
účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu
vrátit i poskytnutý dárek.
5. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
5.1. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě
zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné
dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
5.2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo
určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít
zboží při dodání.
5.3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno
zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno
v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené
s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným
způsobem doručení.
5.4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat
neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto
neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení
obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí
kupující zásilku od přepravce převzít. Tímto nejsou dotčena práva
kupujícího z odpovědnosti za vady zboží a další práva
kupujícího vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
5.5. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit
zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím
vydány.
6. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
6.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného
plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy
(zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117
a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992
Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
6.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady.
Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující
zboží převzal:
6.2.1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li
ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce
popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na
základě reklamy jimi prováděné,
6.2.2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí
nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
6.2.3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo
předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného
vzorku nebo předlohy,
6.2.4.je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
6.2.5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
6.3. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to,
že zboží bylo vadné již při převzetí.
6.4. Prodávající má povinnosti z vadného plnění nejméně v takovém
rozsahu, v jakém trvají povinnosti z vadného plnění výrobce.
Kupující je jinak oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne
u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
Je-li na prodávaném zboží, na jeho obalu, v návodu připojenému
ke zboží nebo v reklamě v souladu s jinými právními
předpisy uvedena doba, po kterou lze zboží použít, použijí
se ustanovení o záruce za jakost. Zárukou za jakost se
prodávající zavazuje, že zboží bude po určitou dobu způsobilé
k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé
vlastnosti. Vytkl-li kupující prodávajícímu vadu zboží oprávněně,
neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění ani záruční doba
po dobu, po kterou kupující nemůže vadné zboží užívat.
6.5. Ustanovení uvedená v čl. 6.4 obchodních podmínek se nepoužijí u
zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena
ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým
užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře
používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí
kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží. Právo z vadného
plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím zboží
věděl, že zboží má vadu, anebo pokud kupující vadu sám
způsobil.
6.6. Práva z odpovědnosti za vady zboží se uplatňují u
prodávajícího. Je-li však v potvrzení vydaném prodávajícímu
ohledně rozsahu práv z odpovědnosti za vady (ve smyslu
ustanovení § 2166 občanského zákoníku) uvedena jiná osoba
určená k opravě, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro
kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u toho, kdo je
určen k provedení opravy. S výjimkou případů, kdy je k provedení
opravy určena jiná osoba podle předchozí věty je prodávající
povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí
reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo
poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání.
Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o
tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký
způsob vyřízení reklamace kupující požaduje; a dále potvrzení o
datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení
opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí
reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené
prodávajícím k provedení opravy.
6.7. Práva z odpovědnosti za vady zboží může kupující konkrétně
uplatnit zejména osobně na adrese RETON, spol. s r.o., Televizní
2613, Rožnov pod Radhoštěm, telefonicky na čísle
602 769 340 či
elektronickou poštou na adrese reton@reton.cz.
6.8. Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení
vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou
volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího; to
neplatí, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako
neopravitelná.
6.9. Nemá-li zboží vlastnosti stanovené v čl. 6.2 obchodních
podmínek, může kupující požadovat i dodání nového zboží bez vad,
pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada
týká pouze součásti zboží, může kupující požadovat jen výměnu
součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to
však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit
bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění
vady. Právo na dodání nového zboží, nebo výměnu součásti má
kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže zboží řádně
užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet
vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit.
Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání
nového zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu zboží,
může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou
slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat nové zboží bez
vad, vyměnit jeho součást nebo zboží opravit, jakož i v případě, že
prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání
nápravy kupujícímu působilo značné obtíže.
6.10. Kdo má právo podle § 1923 občanského zákoníku, náleží mu i
náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva.
Neuplatní-li však právo na náhradu do jednoho měsíce po
uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, soud právo
nepřizná, pokud prodávající namítne, že právo na náhradu nebylo
uplatněno včas.
6.11. Další práva a povinnosti stran související s odpovědnosti
prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.
7. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
7.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny
zboží.
7.2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy
chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e)
občanského zákoníku.
7.3. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající
prostřednictvím elektronické adresy reton@reton.cz. Informaci o
vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou
adresu kupujícího.
7.4. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je
příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120
00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa:
https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line
nacházející se na internetové adrese
http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení
sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
7.5. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem
Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa:
http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle
Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne
21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně
nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení
spotřebitelských sporů on-line).
7.6. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského
oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti
příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních
údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní
inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad
dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve
znění pozdějších předpisů.
7.7. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu
§ 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
8. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
8.1.
Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení
Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v
souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu
těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o
ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“)
související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely
plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o kupní smlouvě a pro účely
plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní prodávající
prostřednictvím zvláštního dokumentu.
9. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES
9.1. Kupující souhlasí ve smyslu ustanovení § 7 odst. 2 zákona č.
480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o
změně některých zákonů (zákon o některých službách informační
společnosti), ve znění pozdějších předpisů, se zasíláním
obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu
či na telefonní číslo kupujícího. Svou informační
povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR
související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely
zasílání obchodních sdělení plní prodávající prostřednictvím
zvláštního dokumentu.
9.2. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač.
V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a
závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo
k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující
souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
10. DORUČOVÁNÍ
10.1. Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu kupujícího.
11. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
11.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní
(zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí
českým právem. Volbou práva podle předchozí věty není kupující,
který je spotřebitelem, zbaven ochrany, kterou mu poskytují
ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež
by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle
ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady
(ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro
smluvní závazkové vztahy (Řím I).
11.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo
neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení
nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co
nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení
není dotčena platnost ostatních ustanovení.
11.3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována
prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
11.4. Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování RETON, spol. s
r.o., Televizní 2613, Rožnov pod Radhoštěm, elektronická pošta
reton@reton.cz, telefon +420 602 769 340.
I.
Základní ustanovení
II.
Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů
III.
Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů
IV.
Doba uchovávání údajů
V.
Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)
VI.
Vaše práva
VII.
Podmínky zabezpečení osobních údajů
VIII.
Závěrečná ustanovení
RETON, spol. s r.o.
Televizní 2613
756 61 Rožnov pod Radhoštěm
Czech Republic
IČ: 47671246
DIČ: CZ47671246
Registrace: Kraj.obchod.soud v Ostravě, ze dne 8.1.1993, oddíl C, složka 5231
KOMUNIKACE
E-mail : reton@reton.cz
Mobil : +420 602 769 340
WhatsApp : +420 773 876 459
Provozní doba
Pondělí 7:00-16:30
Úterý 7:00-16:30
Středa 7:00-15:00
Čtvrtek 7:00-15:00
Pátek 7:00-12:00
Návštěvu je vhodné domluvit telefonicky. Po telefonické domluvě možná návštěva i mimo pracovní dobu.